30 november – Morpheus – Grenswerk

De Donkere Dagen
In de laatste dagen van november, wanneer de dagen steeds korter worden en de duisternis invalt, straalt Venlo tijdens Donkere Dagen Festival.

Morpheus
De in Amsterdam gevestigde singer-songwriter Morpheus maakte vorig jaar zijn debuut met de EP ‘Morphosis’, gekenmerkt door zijn betoverende stem. Hij gebruikt zijn muziek als een helende kracht, waarbij hij authentieke verhalen vertelt. Zijn veelbesproken optredens op Grasnapolsky en Eurosonic Noorderslag hebben zijn opkomst in de muziekscene versterkt. Voor zijn volgende release, geproduceerd door Thomas Azier en gepland voor begin 2024, experimenteert hij met klassieke en orkestrale elementen naast hedendaagse producties zoals digitale beats. Morpheus zal vanavond een speciale intieme show spelen in de Joriskerk. Kom en laat je betoveren!

Kijk voor tickets op de website van Grenswerk

Indoor Festival / Grenswerk, Maaspoort, Joriskerk
Open 18:00 / Aanvang 18:30